menusearch
rtawam.ir

دریافت وام با سند خودرو

header
سه شنبه چهاردهم آذر ۰۲
(0)
(0)
دریافت وام با سند خودرو

وام با سند خودرو چیست؟

اخذ وام با سند خودرو یکی از راحت ترین روش های دریافت وام فوری است. در حقیقت شما توسط این روش قادر هستید با ضمانت قراردادن سند خودروی خود در مدت زمان بسیار کمی وام با سند ماشین را دریافت نمایید. به عبارتی می‌توان گفت دریافت وام با سند خودرو حدودا یک الی 7 روز طول می‌کشد. دریافت وام با سند ماشین یکی از راه های دریافت وام بدون ضامن است که در حقیقت سند خودروی شما ضامن اصلی در این فرآیند است.


وام با سند خودرو به چه خودرو هایی تعلق میگیرد؟

ما در شرکت آر تی ای وام قادر به پرداخت وام بر روی سند تمام خودرو های ایرانی و خارجی می‌باشیم. بدین شکل می‌توانید 60 درصد ارزش خودرو خودتان وام دریافت نمایید. در دریافت وام با سند خودرو شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت. لازم به ذکر است که این روش بسیار آسان و کاربردی است.


بازپرداخت وام با سند خودرو

در روش اخذ وام با سند ماشین روش بازپرداخت به طور کامل به توافق سرمایه گذار و سرمایه پذیر بستگی دارد. در این روش هر دو طرف می‌توانند به راحتی انتخاب کنند که در چه ماه هایی این بازپرداخت انجام گردد. مدت زمان بازپرداخت وام با سند خودرو 1 الی 6 ماه است. به عبارتی بازپرداخت ها می‌تواند به صورت ماهیانه، دو ماه یکبار و … انجام شود.


شرایط بازپرداخت متنوع یکی از ویژگی های شرکت ما است برای اینکه مشتریان به راحتی و بدون محدودیتی بتوانند از وام فوری بدون ضامن بهره مند گردند. تقریبا نحوه دریافت وام با ماشین با نحوه دریافت وام با سند خانه یکی است.


دریافت وام با خودرو

بر عکس بانک ها که دارای شرایط سختی برای پرداخت وام هستند، ما این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید به آسانی با سند خودروی خود وام آزاد دریافت کنید.
کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران تخصصی ما تماس حاصل فرمایید:
09193112895

09193115832
جهت دریافت وام با خودرو تنها کافیست تا از شرایط زیر برخوردار باشید:
ماشین شما باید مدل ۹۰ به بالا باشد.
همینطور داشتن پلاک تهران برای دریافت وام با ماشین الزامی است.
ارزش روز خودروی شما باید از 500 میلیون تومان بیشتر باشد.
داشتن دسته چک در این نوع روش دریافت وام ضروری است.


حداقل و حداکثر پرداخت وام با سند خودرو

ما محدودیتی جهت پرداخت مبلغ وام نخواهیم داشت. شما قادر هستید تا بسته به ارزش واقعی خودروی خود از ما وام دریافت نمایید.
به طور مثال اگر که ارزش واقعی خودروی شما 1 میلیارد تومان است، حداقل 200 میلیون تومان تا حداکثر 600 میلیون تومان وام به شما تعلق می‌گیرد.
همینطور اگر خودروی شما از قیمت بالاتری بهره مند باشد، مسلما میتوانید مبلغ بیشتری برای وام دریافت کنید. مراحل پرداخت وام بر روی سند ماشین در کمتر از یک ساعت قابل انجام است. شما میتوانید طی یک روز یا نهایتا یک هفته وام خود را دریافت نمایید.
برای آشنایی با روش های دریافت وام با سند ملکی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 


آشنایی با مراحل انجام دریافت وام روی سند خودرو

تنها کافیست تا با مدارک شناسایی و مدارک خودروی خود با مشاوران آر تی ای وام دیدار کنید. سپس در مرحله بعدی کارشناسی خودروی شما انجام می‌شود. هزینه کارشناسی خودرو با شخص سرمایه پذیر است.
بعد از کارشناسی و بررسی سند خودرو قیمت واقعی آن به شما اعلام می‌گردد. در مرحله بعد مقدار مشخصی از دانگ سند خودروی شما در تعویض پلاک به نام سرمایه گذار می‌شود. سپس در دفترخانه اسناد رسمی و تحت نظر وکیل اجاره نامه ای برای این خودرو نگاشته خواهد شد تا خودروی مربوطه دست شما باقی بماند. لازم به ذکر است که قبل از شروع تمامی این مراحل توافقنامه ای رسمی بین سرمایه پذیر و سرمایه گذار نوشته می‌شود تا هر دو طرف از صحت این قراردادها مطمئن گردند. تمامی قراردادهای وام بدون ضامن در شرکت آر تی ای وام قابل پیگیری در مراجع قضایی می‌باشند.


مزایای دریافت وام با خودرو

در پایان این روند دوباره دانگ هایی که به نام سرمایه گذار زده بودید به شما باز می‌گردد. به همین سبب دیگر نیازی نیست تا ماشین خود را زیر قیمت و عجله ای بفروشید. همینطور قیمت خودرو هر لحظه رو به افزایش است. به کمک این روش شما ضرری بر روی مال خود نخواهید کرد.
با جلوگیری از فروش خودرو، دریافت وام روی سند ماشین و اخذ اجاره نامه می‌توانید در طی این فرآیند نیز از خودروی خود استفاده کنید.
شما به آسانی می‌توانید مبلغ مورد نیاز خود را با عقود شرعی و قانونی در طی مدت زمان کمی دریافت نمایید.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر