menusearch
rtawam.ir

دریافت وام با سند ملکی

header
یکشنبه دوازدهم آذر ۰۲
(0)
(0)
دریافت وام با سند ملکی

وام با سند ملکی

به طور معمول دریافت وام کاری سخت و زمانبر بوده. به ویژه در زمان هایی که فرد نیاز فوری به پول بسیار زیادی دارد. با این وجود ما در شرکت سرمایه گذاری حقوقی ما در کمترین زمان قادر به پرداخت وام بر روی اسناد شما هستیم. یکی از بهترین راه های دریافت وام آزاد و فوری استفاده از سند مسکونی و اداری است. برای آشنایی بیشتر با روند دریافت وام فوری با سند ملکی با آر تی ای وام همراه باشید.

دریافت وام فوری با سند ملکی و سند مسکونی

هنگامی که شما دارای سند ملکی/ مسکونی/ اداری هستید، می‌توانید در سریعترین زمان ممکن اقدام به دریافت وام کنید. مبلغی که توسط وام فوری آزاد به شما تعلق می‌گیرد نسبت به ارزش ملک شما متغیر است. شما می‌توانید برای آگاهی از میزان وامی که قادر به دریافت آن هستید با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

دریافت وام با سند ملکی 1403 در شرکت سرمایه گذاری ما در کمترین زمان ممکن قابل انجام است. لازم به ذکر است که شما در این نوع وام هیچگونه نیازی به ضامن ندارید.

برای دریافت وام فوری با سند ملکی و مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید:
09193115832


چرا دریافت وام با سند ملکی انتخاب خوبی است؟

با نگاه به وضعیت بازار ملک و کاهش خریدار ملک و شرایط سخت بانک ها در زمینه پرداخت وام، این روز ها وام فوری توسط سند ملکی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده. به طور مثال از شرایط سخت بانک ها برای دریافت وام می‌توان به ارائه ضامن های معتبر، برخورداری از حساب با کارکرد بسیار زیاد، داشتن دسته چک، زمان طولانی پرداخت وام، مراحل سخت و ... اشاره کرد.
زمانی که شما نیاز به نقدینگی دارید، می‌توانید از طریق دریافت وام فوری آزاد دیگر نگران فروش یا از دست دادن ملک خود نباشید. از طریق این روش می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن نقدینگی خود را با توجه به نوع سند ملکی که دارید افزایش دهید.

 

وام فوری با سند ملک


وام با سند ملکی بدون ضامن

مسلما کلمه وام با سند ملکی بدون ضامن به نظر شما هم عجیب است. اما امروزه به کمک آر تی ای وام قادر هستید تا بدون نیاز به ضامن به دریافت وام با سند مسکونی، وام با سند اداری و یا وام با سند ملکی اقدام نمایید. در حقیقت در چنین موقعیتی سند خانه ای که دارید بهترین ضامن برای شما است. در کمترین زمان ممکن قادر به پرداخت 500 تا 50 میلیارد تومان وام آزاد و بدون ضامن به شما است.


مزیت های دریافت وام روی سند ملکی

علاوه بر اینکه دریافت وام از بانک هایی نظیر بانک مسکن و ... مراحل سخت و طاقت فرسایی دارد، می‌توان گفت افرادی که نیاز به سرمایه فوری دارند، توسط این ترفند مال خود را از دست نمی‌دهند و دچار ضررهای هنگفتی نخواهند شد. به طور مثال در حال حاضر ما با افزایش قیمت روزافزون ملک رو به رو هستیم. توسط این روش دیگر نیازی نیست که ملک خود را زیر قیمت از دست بدهید. در چنین وضعیتی می‌توانید علاوه بر اینکه ملک خود را حفظ می‌کنید، با پرداخت مقدار کمی سود به نقدینگی مورد نظر خود نیز دست پیدا کنید.
از مزایای دریافت وام بر روی سند ملکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•با این روش ملک خود را از دست نمی‌دهید. علاوه بر این در زمان دریافت این وام باز هم قادر به استفاده از ملک خود نیز می‌باشید.
•افزایش روز افزون قیمت ملک در این روش به شما آسیبی نمی‌رساند.
•با این ترفند دیگر نیاز به چندین ضامن با فیش حقوقی های بالا ندارید.

 

وام فوری بدون ضامن

 

دریافت وام با سند ملکی از بانک

لازم به ذکر است که برخی از بانک ها نظیر بانک ملت، سامان، رفاه، پاسارگاد، رسالت و ... بر روی سند ملکی وام ارائه می‌دهند. اما همانطور که پیش تر اشاره کرده‌ایم دریافت وام از بانک ها دارای روند طولانی و خسته‌کننده‌ای است. همینطور جهت دریافت چنین وام هایی از بانک ها شما نیاز به تراکنش بسیار بالایی دارید.همینطور افرادی که دارای چک برگشتی یا امتیاز منفی از بانک هستند نیز با مشکل دریافت وام از بانک رو به رو هستند. روند دریافت وام از بانک به طور معمول تا 6 ماه به طول می‌انجامد.

برای دریافت وام با سند خانه با مشاوران ما تماس بگیرید.

شرایط دریافت وام با سند مسکونی

شرایط دریافت وام با سند ملکی در موسسه ما به شرح زیر است:
تمام دانگ های سند حتما باید به نام شخصی که اقدام به دریافت وام می‌کند باشد.
ملک شما باید مسکونی یا اداری باشد.
تنها بر روی سند ملکی تهران قادر به پرداخت وام است.
در زمان دریافت این وام شما نیازی به ضامن ندارید.
در روش دریافت وام با سند ملکی داشتن چک صیادی یکی از ملزومات اصلی است.

مشاوره رایگان سرمایه گذاری روی سند ملکی

موسسه سرمایه گذاری و پرداخت سرمایه آر تی ای وام با چندین سال سابقه کاری درخشان، یکی از پویاترین شرکت ها در زمینه پرداخت سرمایه است. موسسه آر تی ای وام با همکاری با وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه خدماتی از نظیر وام فوری با سند خانه است.

 

مزایای سرمایه گذاری روی سند ملکی

از مزایای پرداخت وام بر روی ملکبرای سرمایه گذاران می‌توان به تضمین سند 6 دانگ به ارزش دو برابر اصل سرمایه اشاره کرد. به عبارتی اگر سرمایه گذار 2 میلیارد پول جهت سرمایه گذاری ارائه دهد، ملکی به ارزش 4 میلیارد از طرف سرمایه پذیر به صورت شش دانگ به طور کامل در دفتر اسناد رسمی به نام سرمایه گذار می‌شود. این ملک در انتهای قرارداد به صورت مجدد به سرمایه پذیر باز می‌گردد.

 

از جمله دیگر مزایای سرمایه گذاری روی ملک می‌توانیم به سود ماهیانه مناسب و قانونی آن اشاره کنیم. سود در نظر گرفته شده در شرکت آر تی ای وام بر اساس بنکداری طلا است. به همین دلیل در صورت عدم انجام تعهد هر یک از طرفین قادر به پیگیری قانونی قراردادهای فی مابین خود می‌باشند.

آیا سرمایه گذار در طی انجام این قرارداد هزینه ای باید پرداخت کند؟

افرادی که قادر به سرمایه گذاری بر روی سند ملک یا خودرو هستند در این روش هیچگونه هزینه اضافی پرداخت نخواهند کرد. به عبارتی تمام هزینه ها اعم از هزینه دفتر خانه، کمیسیون و ... به عهده سرمایه پذیر است.

برای مشاوره دریافت وام فوری یک روزه، وام فوری بدون ضامن و وام فوری با چک صیادی با مشاوران ما تماس بگیرید:

 

09193115832

09193112895

 

وام با سند

ارائه وام فوری با سند ملک بهتر است یا خودرو؟

لازم به ذکر است که در هر دو روش مذکور قراردادهای سفت و محکم توسط وکلای حقوقی موسسه ما نگاشته شده است. در هر دو روش نیز کارشناسان ما عادلانه ترین و مناسب ترین قیمت را برای ملک و خودرو ارزیابی می‌کنند. به همین سبب وام با سند خونه و وام با سند ماشین از لحاظ نوع قرارداد تفاوت خاصی با یکدیگر ندارد. بنا بر سرمایه ای که سرمایه گذار ارائه می‌دهد و بنا به سلیقه شخصی او پرداخت وام فوری یکروزه از طریق هر دو روش امکان پذیر است.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر